Plank_580x390

Έξυπνοι και δημιουργικοί τρόποι για να μείνετε σε φόρμα από το σπίτι

Της Samantha Clayton, OLY, ISSA-CPT – VP Worldwide Sports Performance and Fitness, Herbalife Nutrition

Η γυμναστική στο σπίτι μπορεί να φαντάζει δύσκολη, όμως με λίγη ενθάρρυνση και φαντασία μπορείτε να μετατρέψετε το σπίτι σας σε γυμναστήριο, χρησιμοποιώντας απλά καθημερινά αντικείμενα που έχετε ήδη στο σπίτι. Παρακάτω θα βρείτε μερικές από τις αγαπημένες μου ασκήσεις με τον αντίστοιχο εξοπλισμό τους. Μην ξεχνάτε ότι βασική σας προτεραιότητα πρέπει να είναι η ασφάλειά σας, επομένως αποφύγετε να χρησιμοποιείτε εύθραυστα, αιχμηρά ή ασταθή αντικείμενα.

Τα σακίδια πλάτης δεν είναι μόνο για το σχολείο: Ένα σακίδιο πλάτης αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο για μπροστινές ή οπίσθιες προβολές και βαθιά καθίσματα. Το σακίδιο επιτρέπει την ομοιόμορφη κατανομή του βάρους και δεν δυσκολεύει καθόλου την κίνηση. Μπορείτε να γεμίσετε το σακίδιο με βαριά βιβλία ή ακόμα και κονσέρβες και να εκτελέσετε καθίσματα και προβολές διατηρώντας το σώμα στη σωστή στάση.

Ασκήσεις με νερό: Ένα μπουκάλι νερό ή ένα δοχείο απορρυπαντικού γεμάτο με νερό μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως βαράκια σε ασκήσεις που γυμνάζουν το πάνω μέρος του σώματος, όπως κάμψεις δικεφάλων, πλάγιες εκτάσεις ώμων και εκτάσεις τρικεφάλων. Το καλό με τα δοχεία νερού είναι ότι μπορείτε να αδειάσετε την ποσότητα που επιθυμείτε ώστε να σηκώσετε μικρότερο βάρος ή να τα γεμίσετε πλήρως για μεγαλύτερο βάρος. Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει και βρείτε συσκευασίες που μπορούν να διευκολύνουν τις ασκήσεις σας. Προτείνω, ωστόσο, να χρησιμοποιείτε μόνο συσκευασίες που έχετε γεμίσει με νερό και όχι τις συσκευασίες που περιέχουν απορρυπαντικό. Φροντίστε να πλένετε καλά τις παλιές συσκευασίες πριν τις χρησιμοποιήσετε ως βαράκια.

Επιδρομή στα ντουλάπια της κουζίνας: Εάν θέλετε να ασκηθείτε με πιο ελαφριά βάρη, οι κονσέρβες τροφίμων είναι ιδανικές για την ενδυνάμωση του πάνω μέρους του κορμού και για απλές ασκήσεις του κάτω μέρους του σώματος.

Σχοινί, το πολυχρηστικό: Ένα κομμάτι σχοινί ή παρόμοιο αντικείμενο μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί ως σχοινάκι γυμναστικής. Το σχοινάκι αποτελεί εξαιρετική αερόβια άσκηση για τη βελτίωση της καρδιαγγειακής λειτουργίας. Απλά φροντίστε να επιλέξετε υλικά που δεν θα σας τραυματίσουν, σε περίπτωση που σας χτυπήσουν την ώρα που εκτελείτε την άσκηση. Προτιμήστε τα πιο χοντρά σχοινιά από τα πιο λεπτά.

Κοιλιακοί με μια πετσέτα: Χρησιμοποιώντας απλώς μια πετσέτα χεριών πάνω σε λείο πάτωμα μπορείτε να εκτελέσετε διάφορες ασκήσεις, όπως σανίδα και ασκήσεις για την ενδυνάμωση και τη σταθεροποίηση του κορμού. Απλά τοποθετήστε μια πετσέτα κάτω από κάθε πόδι και κάντε ροκανίσματα σέρνοντας τα πόδια σας προς το στήθος, χωρίς να τα σηκώνετε από το πάτωμα.

Καρέκλες για βυθίσεις: Μια σταθερή καρέκλα μπορεί να γίνει πολύτιμος σύμμαχος για ασκήσεις όπως βυθίσεις τρικεφάλων ή ακόμη και push-ups με τα γόνατα στο πάτωμα. Ένας πιο χαμηλός πάγκος μπορεί επίσης να αποδειχθεί χρήσιμος για step-ups. Για την ασφάλειά σας, βεβαιωθείτε ότι η καρέκλα που χρησιμοποιείτε είναι σταθερή και ανθεκτική. Δοκιμάστε την, ρίχνοντας στην καρέκλα μέρος του βάρους σας προτού στηριχτείτε σε αυτή με όλο το βάρος του σώματός σας.

Βρείτε ένα σάκο: Ένας σάκος με ρύζι, μια μαξιλαροθήκη ή μια μεγάλη τσάντα γεμισμένη με άμμο μπορεί να μετατραπεί σε ένα εξαιρετικό εργαλείο γυμναστικής. Η μέθοδος αυτή είναι πολύ καλή για ασκήσεις μεταφοράς βάρους (π.χ. με kettlebell) και για ασκήσεις με ιατρική μπάλα (medicine ball). Υπάρχουν πάρα πολλές ασκήσεις που μπορείτε να εκτελέσετε απλά γεμίζοντας μια μεγάλη τσάντα.

Σκεύη κουζίνας: Ένα μαντεμένιο τηγάνι με λαβές μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί ως βαράκι για πρόσθιες άρσεις των χεριών. Για να γυμνάσετε αποτελεσματικά τους ώμους σας, κρατήστε το τηγάνι και από τις δύο λαβές και εκτελέστε αργά και ελεγχόμενα άρσεις προς τα εμπρός.

Εργαλεία κήπου: Στον κήπο μπορείτε να βρείτε πληθώρα αντικειμένων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως όργανα γυμναστικής. Μπορείτε να γυμνάσετε πολλούς διαφορετικούς μύες του σώματος και να αυξήσετε τους σφυγμούς σας, μεταφέροντας το καροτσάκι φορτωμένο με σάκους λιπάσματος, αλλά και σκάβοντας στον κήπο. Ένα παλιό λάστιχο ποτίσματος διπλωμένο στα δύο μπορεί να αντικαταστήσει επάξια το κλασικό σχοινί προπόνησης.

Comments are closed.