Ομελέτα με ντομάτα, χαλούμι και pesto

½ κ.σ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
40 g χαλούμι με χαμηλά λιπαρά κομμένο σε κύβους 0,5 – 1 εκ.
6-8 ντοματίνια κομμένα στη μέση
2 μεγάλα αβγά
2 κ.γ. πέστο βασιλικού, πέστο μαϊντανού ή πέστο με άγριο σκόρδο
Κατάλληλο για Vegetarian
Μερίδες: 2

Αυτή η ομελέτα είναι το ιδανικό γεύμα για μετά την προπόνηση, καθώς είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, ενώ δεν περιέχει καθόλου πρόσθετη ζάχαρη.

Σε ένα μεσαίο τηγάνι σοτάρετε το χαλούμι σε ελαιόλαδο μέχρι να ροδίσει.

Προσθέστε τα ντοματίνια κομμένα στη μέση και ανακατέψτε τα για ένα λεπτό μέχρι να μαλακώσουν ελαφρώς.

Αφαιρέστε το χαλούμι και τα τοματίνια από το τηγάνι αφήνοντας μόνο το λάδι και βάλτε τα σε ένα πιάτο.

Χτυπήστε τα 2 αβγά με ένα σύρμα και προσθέστε το πέστο, τη Gourmet Σούπα Τομάτας και λίγο νερό, εάν χρειάζεται.

Βάλτε πάλι το τηγάνι στη φωτιά να κάψει και έπειτα ρίξτε το μείγμα με τα αβγά.

Μόλις αρχίσουν να δημιουργούνται φουσκάλες στις άκρες σπρώξτε με μια σπάτουλα το μείγμα προς το κέντρο του τηγανιού από τις τέσσερις πλευρές του.

Φροντίστε να ανακινείτε ελαφρά το τηγάνι κάθε φορά που σπρώχνετε το μείγμα προς το κέντρο.

Τέλος, ρίξτε από πάνω το χαλούμι και τα ντοματίνια, διπλώστε την ομελέτα στη μέση και σερβίρετε.

Συμβουλή: Εάν αποφεύγετε τα γαλακτοκομικά, μπορείτε να αντικαταστήσετε το χαλούμι με τόφου.

Μια συνταγή της Rachel Allen

Ανακάλυψε περισσότερες γευστικές συνταγές στο “Βιβλίο Συνταγών της Herbalife Nutrition” – Επικοινωνήστε άμεσα με έναν Ανεξάρτητο Συνεργάτη της Herbalife Nutrition και Παραγγείλτε το Τώρα !-  SKU 107KGR

#CookBook # HerbalifeNutrition

Comments are closed.